Me and love to be myself

Ketahuilah wahai saudaraku, sungguh anda akan menemui masa-masa yang sulit, masa-masa yang melelahkan, dan berbagai ujian, padahal anda tengah berjalan diatas jalan kebenaran dan disibukkan dengan pelbagai aktivitas dakwah. Apabila anda teguh diatas kebenaran dan sabar menghadapi pelbagai ujian. Nescaya kepedihan akan sirna,kelelahan akan hilang, dan yang akan tersisa bagi anda adalah ganjaran dan pahala. [Penawar lelah pengemban dakwah] *Dr Abdullah Azzam*

Thursday, April 12, 2007

< Exam dan Praktikal >

Ni jadual exam Nurnazihah:
16 April 2007 [Persekitaran Klien-Pelayan] 12.00 pm
18 April 2007 [Pengantar Sains Sosial] 3.30 pm
23 April 2007 [Perkomputeran Lembut] 12.00 pm
25 April 2007 [Metodologi Kejuruteraan Perisian] 12.00 pm
30 April 2007 [Perlombongan Data Dan pengetahuan] 12.00 pm
1 Mei 2007 [Ader kat JB..InsyaAllah]
Ya Allah,Kurniakanlah aku kekuatan, ketabahan, kegigihan dan kau permudahkanlah Ya Allah urusanku untuk final ni.Mohon dengan sangat Ya Allah..

Esok nak kene present 2 projek..ehmm(upps jangan mengeluh, terus berusaha chaiyok!!,berusaha dengan sehabis usaha..). Ya Allah, berilah kekuatan untuk menempuhi hari esok..

Fuhh..Sem depan kene buat praktikal, tapi tempat tak dapat lagi ni.Ramai gak member yang dah dapat tempat praktikal.Hari tu banyak minta di Selangor dan ada satu di Johor, tak pasti mana yang dapat, ikut rezeki dan ketentuan-Nya.Selagi tak dapat ni, kenalah berusaha dengan gigih untuk dapat tempat prakikal tu..Kalau boleh nak dapat praktikal di Selangor (specificly bangi-kalau bolehla..sebab takde kenderaanla nak pegi jauh-jauh-).Bukan tak nak praktikal di Johor, (siapa yang tak suka duduk kat hometown sendiri..) tapi ada agenda besar yang perlu di'run'kan di sini. Semuanya terpulanglah pada ketentuan dan ketetapanNya, aku hanya mampu berusaha yang sehabis baik.Ya Allah, kau tetapkanlah yang terbaik untukku..

2 comments:

'Umayr SRA said...

Bittawfiq wannajjah dalam semua peperiksaan enti. Inna lLaha ma'ak.

[ Nazihah ] said...

Ameen..
Syukran lidDu'a