Me and love to be myself

Ketahuilah wahai saudaraku, sungguh anda akan menemui masa-masa yang sulit, masa-masa yang melelahkan, dan berbagai ujian, padahal anda tengah berjalan diatas jalan kebenaran dan disibukkan dengan pelbagai aktivitas dakwah. Apabila anda teguh diatas kebenaran dan sabar menghadapi pelbagai ujian. Nescaya kepedihan akan sirna,kelelahan akan hilang, dan yang akan tersisa bagi anda adalah ganjaran dan pahala. [Penawar lelah pengemban dakwah] *Dr Abdullah Azzam*

Wednesday, May 16, 2007

< Memerlukan Bantuan >

To: N.Mesriyah[8.30 pm -waktu Malaysia-]
Tolong!!Camne nak buang perasan su'nu dzan ni..Fuhh dah lama pendam,sakit tu..Tengah tunggu nak meletup je..Bau pun dah macm kentang busuk.

From:N.Mesriyah
Cepat-cepat istigfar bila ade perasaan camtu.Then cuba ingat balik kebaikan dia lakukan dan kene ingat selalu kedudukan kita di sisi Allah camne, mana tau dia lebih mulia..Sori lambat.

Jazakillah Khairan Khathira Sis
.:: Late is Better then Never Miss Mesriyah ::.

->Nak tulis pasal pelangi..Tapi macam tak sempat hari ni.Nanti yea..

1 comment:

Norfazilah Samdin said...

Ehmm...Terasanya bila baca ayat "Mesriyah" tu.

Apalah sangat diri ini nak berburuk hati dengan hamba Allah yang lain..

Astaghfirullah3..