Me and love to be myself

Ketahuilah wahai saudaraku, sungguh anda akan menemui masa-masa yang sulit, masa-masa yang melelahkan, dan berbagai ujian, padahal anda tengah berjalan diatas jalan kebenaran dan disibukkan dengan pelbagai aktivitas dakwah. Apabila anda teguh diatas kebenaran dan sabar menghadapi pelbagai ujian. Nescaya kepedihan akan sirna,kelelahan akan hilang, dan yang akan tersisa bagi anda adalah ganjaran dan pahala. [Penawar lelah pengemban dakwah] *Dr Abdullah Azzam*

Friday, June 8, 2007

< Rindu Kenangan Lalu >

Semalam ada meeting operasi,tengah-tengah meeting tu tiba-tiba teringat meeting operasi Nadwah di Hidayah 5 tahun yang lalu..[Aduh,rindunya..].

Waktu tu dibawah pemerintahan Ihsan Shahrin [sekarang dia memerintah jepun pulak..Fuuyo terornyer].Pengalaman meeting postmoterm sampai 2 pagi,saat semua orang dah takde peluh untuk ditumpahkan dan mata pun kene letak batang mancis.Sampai ada yang tersengguk-sengguk time postmoterm tu..

Kenangan waktu tu memang sangat INDAH dan MANIS[lagi manis dari lolypop],pengarah sampai tak sempat iron baju untuk perasmian,nasib baik ada orang jadi 'Tukang Iron'.Yang duduk dalam bilik komputer,sampai MERENG-MERENG mengadap komputer,sampai ada yang kene marah, ada yang kantoi mengigau dalam bilik komputer.Tapi ajk makanan tak pernah lupa simpankan makanan untuk kami yang ada dibilik komputer..[kan djah kan..].Cuma kami yang tak berselera,sampai ada yang pucat..

Ya Allah..Rindu baagat gue sama kalian..Dimanakah kalian sekarang? Semoga kalian terus tsabat di JALAN INI..Terus BERJUANG disegenap inci bumi tuhan..

No comments: