Daisypath Wedding Ticker

Me and love to be myself

Ketahuilah wahai saudaraku, sungguh anda akan menemui masa-masa yang sulit, masa-masa yang melelahkan, dan berbagai ujian, padahal anda tengah berjalan diatas jalan kebenaran dan disibukkan dengan pelbagai aktivitas dakwah. Apabila anda teguh diatas kebenaran dan sabar menghadapi pelbagai ujian. Nescaya kepedihan akan sirna,kelelahan akan hilang, dan yang akan tersisa bagi anda adalah ganjaran dan pahala. [Penawar lelah pengemban dakwah] *Dr Abdullah Azzam*

Friday, June 27, 2008

< Bergambar >


Saya ambil gambar ini ketika singgah di kedai buku..tempat kegemaran saya.. ^_^

[Hanya orang yang sibuk sahaja yang punya masa !!]

Orang yang sibuk adalah orang yang punya AGENDA BESAR dalam hidupnya, kerana dia pErcaya tiada kerehatan untuk orang yang punya MARUAH AGAMA.Apakah mungkin islam akan mundur sedangkan jasad ini masih bernyawa, kerana masa itu umpama pedang yang menghunus diri.Sesungguhnya kerehatan yang damai hanya saja ketika berjumpa dengan tuhanNya di sepertiga malam dan paling bahagia di JANNAH


[ Pemberian dari seseorang ]

ADIK beri pada saya..walau pun berhabuk tapi bolehLah..pemberian untuk orang yang tak berperasaan.
HidupLah dengan CINTA, kerana CINTA. Walaupun, soalnya hidup ini bukan hanya ada cinta.Tapi semuanya antara Cinta dan perjuangan [terlupaLa lagi satu apa 0_o]



Tambahan ringkas dari saya..Saya sibuk tapi saya tak punya masa

No comments: