Daisypath Wedding Ticker

Me and love to be myself

Ketahuilah wahai saudaraku, sungguh anda akan menemui masa-masa yang sulit, masa-masa yang melelahkan, dan berbagai ujian, padahal anda tengah berjalan diatas jalan kebenaran dan disibukkan dengan pelbagai aktivitas dakwah. Apabila anda teguh diatas kebenaran dan sabar menghadapi pelbagai ujian. Nescaya kepedihan akan sirna,kelelahan akan hilang, dan yang akan tersisa bagi anda adalah ganjaran dan pahala. [Penawar lelah pengemban dakwah] *Dr Abdullah Azzam*

Saturday, July 5, 2008

< IniKah saya ?? >

Ketika saya dapat mesej dalam kawanster semalam, saya buat test kenali diri [test yang menyebabkan kawan saya masuk kategori jiwang..haha.. ^_^]. Ini keputusannya.

# 5 - THE NONCONFORMIST

5's are the explorers. Their natural curiosity,

risk taking, and enthusiasm often land them in

hot water. They need diversity, and don't like to be

stuck in a rut. The whole world is their school

and they see a learning possibility in every

situation.



Adakah ini buktinya saya DEGIL ?? [uppss] Tapi benar.. setiap langkahan kehidupan pasti ada hikmahnya. Kalau tidak, masakan ia dipanggil sekolah kehidupan??

No comments: