Daisypath Wedding Ticker

Me and love to be myself

Ketahuilah wahai saudaraku, sungguh anda akan menemui masa-masa yang sulit, masa-masa yang melelahkan, dan berbagai ujian, padahal anda tengah berjalan diatas jalan kebenaran dan disibukkan dengan pelbagai aktivitas dakwah. Apabila anda teguh diatas kebenaran dan sabar menghadapi pelbagai ujian. Nescaya kepedihan akan sirna,kelelahan akan hilang, dan yang akan tersisa bagi anda adalah ganjaran dan pahala. [Penawar lelah pengemban dakwah] *Dr Abdullah Azzam*

Monday, August 13, 2007

< BerGraduasi >


Pagi tadi adaLah saat paling Gembira buat mereka..siapa yang tak seronok bila grad..Maaf tak dapat menjelmakan diri,Nazihah ada ikatan yang penting untuk disimpul matikan..

Special Dedication tOoo Kak Shu, Kak Ida, Kak Ija, Kak Shima, Kak Liza, Kak Jue, Kak Hasnor,Kak Wardah..

Selamat BerGraduasi..Welcome to the new world..Selamat datang ke dunia dan medan yang lebih mencabar.Jika kalian perlukan kekuatan pohonLah pada tuhan, jika kerinduan singgahLah kepadaKu[Handset ada, DS pun boleh].Semoga kepahitan dan kemanisan di SINI menyiapkan dirimu dengan SIAP SIAGAnya bagi menempuhi medan yang lebih mencabar dengan lebih TABAH sebagai dirimu sendiri..

TuLus iKhLas dari;
NaziHah Comel..

No comments: