Me and love to be myself

Ketahuilah wahai saudaraku, sungguh anda akan menemui masa-masa yang sulit, masa-masa yang melelahkan, dan berbagai ujian, padahal anda tengah berjalan diatas jalan kebenaran dan disibukkan dengan pelbagai aktivitas dakwah. Apabila anda teguh diatas kebenaran dan sabar menghadapi pelbagai ujian. Nescaya kepedihan akan sirna,kelelahan akan hilang, dan yang akan tersisa bagi anda adalah ganjaran dan pahala. [Penawar lelah pengemban dakwah] *Dr Abdullah Azzam*

Friday, August 3, 2007

< HoneYm00n >

Kita seringkali menanti hari-hari yang best.Apakah hari-hari yang best pada anda?

Pada saya ini hari-hari yang tak sabar nak tunggu..

[1] Esok sampai ahad akan ke PD untuk Honeymoon.Pergi bukan berdua je tau, pergi ber15 kot.Ramai kan?Nak ikut?Jika anda memenuhi ciri-ciri dibawah, anda boleh ikut saya kesana..
- Perempuan
- Pernah tinggal di DS
[Tu jeeh..hehe]

[2]Dah jatuh cinta dengan usrah yang baru ni..Tak sabar nak tunggu minggu depan..Tapi kene bersiap sedia la..haha

No comments: