Daisypath Wedding Ticker

Me and love to be myself

Ketahuilah wahai saudaraku, sungguh anda akan menemui masa-masa yang sulit, masa-masa yang melelahkan, dan berbagai ujian, padahal anda tengah berjalan diatas jalan kebenaran dan disibukkan dengan pelbagai aktivitas dakwah. Apabila anda teguh diatas kebenaran dan sabar menghadapi pelbagai ujian. Nescaya kepedihan akan sirna,kelelahan akan hilang, dan yang akan tersisa bagi anda adalah ganjaran dan pahala. [Penawar lelah pengemban dakwah] *Dr Abdullah Azzam*

Monday, September 22, 2008

< Inspirasi untuk menuLis >

Saya perLukan inspirasi untuk menuLis penamat sekoLah saya.. Saya perLu tamatKan.. BERSEMANGATLAH!!

Ustazah pernah pesan time kecil-kecil dulu, saat aku tidak mengerti apa-apa tentang hidup dan kehidupan..antara penawar kelelahan dan futur adalah kembalikanlah mereka pada kenangan lalu agar ia bisa mengasah hamasah dan memadamkan kelelahan dan putus asa..

- Malam Badar -

Setelah 4 tahun saya terlepas event tahunan sekoLah ini, tahun ni saya dapat merasainya kembali..[pasti ada hikmah, tuhan tak pernah cipta sesuatu dengan sia-sia] Saat pulang, atas kesempatan mencari adik yang hilang, saya pusing sekoLah untuk memusing kembali kenangan di Taman ini.. Kelas ting. 3, terimbau kenangan melarikan diri dari sesuatu bersama teman sepelarian. Kelas darjah 6, huhu kenangan kanak-kanak nakal, hanya geng kanak-kanak nakal yang tahu. Kelas ting.5 dan tempat sidaian sejagat ^_- Court badminton, tempat menjadi singa sekolah yang ke-2 dan padang sekolah, satu-satunya tempat yang bisa tidur beralaskan kanvas, berselimutkan bintang dan berbumbungkan langit..*baca: rindu*


Virus mengupdate blog saya telah dijangkiti oleh beberapa orang di KAMAR KETENANGAN.. Semoga mereka menemui sesuatu.. sesuatu untuk kebaikan mereka dan UMMAH.

2 comments:

ismi far_za said...

terasany..
hehe..
yg baik jadikan teladan, yg buruk jadikan sempadan..
lagipun, tak salah kan mengikut jejak orang benar?

[ Nazihah ] said...

hehe ^_- bagus..bagus.. itu tanda-tanda orang beriman..