Me and love to be myself

Ketahuilah wahai saudaraku, sungguh anda akan menemui masa-masa yang sulit, masa-masa yang melelahkan, dan berbagai ujian, padahal anda tengah berjalan diatas jalan kebenaran dan disibukkan dengan pelbagai aktivitas dakwah. Apabila anda teguh diatas kebenaran dan sabar menghadapi pelbagai ujian. Nescaya kepedihan akan sirna,kelelahan akan hilang, dan yang akan tersisa bagi anda adalah ganjaran dan pahala. [Penawar lelah pengemban dakwah] *Dr Abdullah Azzam*

Wednesday, February 25, 2009

< What a wonderful day >

Mengubat rindu mencoret diruangan hati ini..o0oohhh tersangatLah rindu. Namun tak bisa di lakukan apa-apa, masa yang ku punyai tidak pernah mencukupi [tapi ada time buang masa jugak..PELIK!!]

Semalam menumpang dalam kehidupan adik.. Kehidupan dia yang sangat menarik.. Jam 7 tiba dirumah [baca: dengan kelelahan ofis yang masih tersisa] Hanya berbaki 1 jam untuk memasak untuk 10 orang serta mengurus diri dan menjadi hambaNya setelah itu ke pasar untuk kesediaan makanan untuk 4 hari bagi 10 orang [sengaja tak mahu letak koma dan titik supaya dapat menunjukkan adegan yang tidak berhenti] Setelah tertunai semua itu, ke kampus kembali menunaikan hobi terulung YB DIDIKAN .. Dating [baca: Syura ^_-]

Setelah kembali di Kamar Ketenangan.. Ada yang berbicara..

Kamu tahu apa modul didikan mahu asuh kamu hari ni??

Supaya kamu siap menjadi rahbatul Bait dan bonda kepada syuhada' masa depan .. ^_-

[aksi saya: terkedu dalam mEnarik nafas tenang. Nasib baik ayat itu bukan untuk saya.. S.E.L.A.M.A.T ^__^]

5 comments:

Hanah said...

Entah la zie...ana rasa mcm sesuai je untuk anti ayat 2dn last tue...h0hoh0..(^_-)

[ Nazihah ] said...

heeeiii tolong ah.. takde kaitan =p
itu untuk orang2 besar dan matang jer macam anti tuh ^_-

Hanah said...

o_0..[muka konpius]..

nanami ichijo said...

sesuai utk korg ber dua!! ^_^

[ Nazihah ] said...

berdua tu kinah dengan hanah kan?? [budak kecik macam saya terkecuali ^_-]