Me and love to be myself

Ketahuilah wahai saudaraku, sungguh anda akan menemui masa-masa yang sulit, masa-masa yang melelahkan, dan berbagai ujian, padahal anda tengah berjalan diatas jalan kebenaran dan disibukkan dengan pelbagai aktivitas dakwah. Apabila anda teguh diatas kebenaran dan sabar menghadapi pelbagai ujian. Nescaya kepedihan akan sirna,kelelahan akan hilang, dan yang akan tersisa bagi anda adalah ganjaran dan pahala. [Penawar lelah pengemban dakwah] *Dr Abdullah Azzam*

Sunday, November 4, 2007

< Berita Gembira >

Hari-hari lalu aku dikhabarkan berita-berita gembira..

Tambah lagi 3 orang my seniors pregnant.Alhamdulillah,next year tambah lagi 4 orang anak sedara, InsyaAllah..

Tambah satu lagi walimah bulan 12 ni..Alhamdulillah, pada tarikh yang sama di negeri yang sama, daerah ADK(Akan Diberitahu Kemudian)..

5 comments:

'Umayr SRA said...

Hohoho! sape la plak tuh... I know of at least 4 weddings next month (self, friends and acquaintances). heheh!

[ Nazihah ] said...

self tu 1 ke 2?..haha..
baru tambah lg sorang td hehe

'Umayr SRA said...

self tu sekali la... takkan kahwin dua kali kot dalam bulan tuh kan? heheh!

rerupenya lagi ramai nikah dan walimah bulan 12. nak kira tak larat dah.

adik ana sampai mention tahun 2007 nih musim "mengawan". hampesss...

[ Nazihah ] said...

mana la tau kot kot kira 2 ke..
seriously thn ni mmg ramai yg kawen..

sape nk msk list utk thn dpn plak??

'Umayr SRA said...

hahaha! siapa ye? kita tunggu dan lihat... masa tuh kalau dimurahkan rezeki 'umayr datang dengan isteri... heheheh!